تجزیه و تحلیل محیط بازاریابی

یکشنبه 8 شهریور 1394 ساعت 21:50

هر حرکتی که بازاریاب انجام می دهد، هم تحت تاثیر عوامل محیطی گوناگون است و هم به نحوی بر آن ها اثر می گذارد. این آثار ممکن است بسیار عمیق یا جزئی باشد. مهمترین ویژگی محیط تغییر است. مثلا تغییر قیمت ارز، تغییر سلیقه، ذائقه، باور ها و عادات آثار گوناگونی بر فعالیت های بازاریابی سازمان ها دارد.

دستبند پاور بالانس

اسپری تاخیری

خرید هدفون

خرید اینترنتی

نظرات (0)
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.