گرایش تولید

یکشنبه 8 شهریور 1394 ساعت 21:47

این گرایش بر این اصل بنا شده که مصرف کنندگان خواهان محصولاتی هستند که در دسترس بوده، استطاعت خرید آن را داشته باشند، بنابراین مدیریت باید فعالیت های خود را بر بهبود کارایی تولید و توزیع متمرکز کند. گرایش تولید برای دو حالت مناسب است: حالت اول زمانی است که تقاضا برای یک محصول بیشتر از عرضه باشد. حالت دوم موقعیتی است که هزینه ی تولید محصول در سطح بالایی قرار دارد که در هر دو حالت باید تولید را افزایش داد.

دستبند پاور بالانس

اسپری تاخیری

خرید هدفون

خرید اینترنتی

نظرات (0)
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.