فروشگاه

فروشگاه

فروشگاه

فروشگاه

معرفی هتل ها و مراکز اقامتی شهر یزد و شهر جزیره کیش

قرار بود در سفری که به ایران دارم یک روز در کیش بمانم و بعد به سمت یزد حرکت کنم، ولی مگر می شود به کیش رفت و تنها یک روز آنجا ماند در کیش سه روز ماندم و آن سه روز را در هتل پارمیس که مانند اسمش زیبا بود اتاق گرفتم و به دیدن اماکن تفریحی و تاریخی این جزیره رفتم اماکنی مانند شهر تاریخی حریره پایاب شهر زیر زمینی کاریز  پارک دلفین ها و پارک ساحلی مرجان پس از سه روز با هواپیما یزد رفتم. یزد شهر ترین ها، قدیمی ترین ساعت شهری که در میدان وقت الساعت می باشد بلند ترین بادگیر که در باغ دولت آباد که بلند ترین بادگیر جهان است. به یزد که رفتم در هتل یزد اتاق گرفتم که به زیبایی و با شکوهی هتلی که در کیش در آن بودم بود. در یزد به دیدن بناهای تاریخی این شهر مانند آتشکده مجموعه امیر چقماق نارنج قلعه مدرسه ضیائیه و .... رفتم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.